Zoeken in deze blog

vrijdag 12 maart 2010

Glossy boerenland

Ik heb respect voor de boeren en tuinders, dit zijn toch de mensen die hard werken voor hun bestaan. Zij zorgen voor export goederen en voorzien onder andere Nederland van zuivel, vlees en ander voedsel. Ik geloof ook dat er wel meer mensen zijn in Nederland die respect hebben voor deze boeren en tuinders.

De bijbehorende ministers en kamerleden van het ministerie van landbouw zijn hier ook credit aan en zorgen toch voor de nodige subsidies. Wat ik dan toch weer jammer vind is dat van ons belasting geld een 'personality Glossy' gemaakt moeten worden. Het is maar 50 eurocent per Nederlander maar toch. Mevrouw Gerda Terburg zal toch iets anders moeten bedenken wat haar populair moet maken onder de Nederlanders. Om je ministerie te promoten kan je dat beter niet vlak voor verkiezingstijd doen, deze actie van Gerda kan nog wel eens tegendraads werken en pleit niet voor haar.

Op onderstaand URL adres kan je de Gerda inkijken, mag u mij vertellen na het zien van de foto's van Mevrouw Terburg of dit blad voor haar ego is of om de Libelle lezeressen te informeren over land en tuinbouw natuur en voedselkwaliteit. Volgens mij is dit toch gewoon een verkiezings stunt en een ego streler voor Gerda. Ik was dan ook erg blij met het nieuws van Bos van vandaag hiermee valt onze Gerda gelukkig weer in de vergetelheid. De Cohen en Bos stunt van vandaag overschaduwen deze hele actie van Terburg.

Laat wij maar trots zijn op onze hardwerkende boeren en tuinders, de ministers gewoon hun werk doen waarvoor ze betaald worden, en met wat meer verstand onze belasting centen uitgeven.

tot schrijfs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten