Zoeken in deze blog

zaterdag 16 januari 2010

eerste blog

Zo dan, eerste bericht op mijn nieuwe blog. In het kader van 'wie schrijft die blijft' ga ik proberen om elke dag hier op mijn eigen blog wat zinnigs te schrijven. Na mijn tweede recensie die ik heb geschreven voor Literairnederland.nl, en voor mijzelf al meerdere verhalen probeer te schrijven, hoop ik via dit blog mijn schrijf ervaringen te verbeteren. Aangezien iets goeds en moois schrijven best wel moeilijk is, ga ik hier proberen mijn ervaring groter te maken. Ik weet nog niet in wat voor vorm ik hier teksten wil neer zetten, of het een dagboek achtig iets wordt of meer in de trant van kleine verhalen schrijven. Eigenlijk ga ik er maar gewoon mee beginnen en zie ik wel waar het op uit gaat draaien. Mocht er mensen zijn die tips en opbouwende kritiek kunnen geven en mij wat kunnen leren en een positieve bijdrage kunnen leveren voor wat betreft 'schrijven' hou ik me aanbevolen.

Zoals ik hierboven beschreven heb is mijn recensie van het luisterboek
dansen op spijkers te lezen op www.literairnederland.nl, een andere recensie van mij betreft een kinderboek wat ik ooit geschreven heb voor het programma iets met boeken, dit is te lezen op onderstaande web adres:


Het betreft een recensie voor een kinderboek genaamd Donkerslag van Trude de jong.

Ik wil graag meer recensies schrijven en mezelf hier ook in verbeteren. Alles bij elkaar kost het wel veel tijd allemaal en die heb ik eigenlijk nooit genoeg maar daar zullen mensen met mijn ambities ook wel last van hebben. Voor het schrijven van recensies moet je ook weer een boek lezen of CD beluisteren. Hierbij lees ik ook erg graag voor de ontspanning en mag ik ook graag een goede film kijken. Nu ga ik wat dingen voorbereiden voor een andere bezigheid die ik erg graag doe en dat is koken. Vanavond wordt het nasi met kipsate en Sajoer boontjes.

Tot schrijfs.

2 opmerkingen:

  1. Hee Vogel gast.
    Ik zie dat jij een blog heb, nou ik zal je eens volgens makker.

    grt,
    Ted
    www.uitvlugt.nl

    BeantwoordenVerwijderen